2018.10.09

6. nap

Ma szabadnapom van így reggel gymbe mentem. Végigcsináltam az edzést, aztán bevásárlás, persze pont akkor volt teszt tűzriadó a Morrisonsban...miért is ne. Aztán arra jöttem haza, hogy a konyhában a két munkás dolgozik. MEg volt beszélve, hogy jönnek, szóval számítottam rájuk, de azt hittem a fürdőszobában kezdenek. Így a konyhát nem tudom használni, mert a víz el van zárva, fel se tudom tenni főni az ebédet, ráadásul a mosógép a konyha közepén... Lehetetlen bármit is csinálni.

Szóval a mai kajám eddig:

Reggeli: porridge

Tízórai: protein shake, mert a tejhez hozzáfértem. :)

2018.10.08

5. nap

Ismét meló, így megint csak a kaja leírása:

Reggeli 3 db rice cake peanutbutter-el

Tízórai: salmon salátával

Ebéd: chicken korma rizzsel

Vacsora: Szaffi féle csökkentett szénhidrát tartalmú tészta brokkolival, bacon-el, gombával és piros pestoval.

2018.10.07

4. nap

Mivel ma melós nap van, nem voltam edzeni. A mai kajám:

Reggeli (ami későn volt, mivel csak délre mentem dolgozni): 3 rice cake peanutbutter-rel

Nem volt tízórai a kései reggeli miatt, az ebédem pedig salmon volt salátával. Délután ettem egy almát, meg egy marék mandulát.

Vacsora: roasted dinner, vagyis marha gravy szósszal, mellé párolt zöldségek (répa, brokkoli, kukorica).

Esti kajálás meg körözött volt rice cake-el.

2018.10.06

3. nap

Ma ismét offos vagyok, így reggel később reggeliztem, utána mentem a gymbe:

 

30 perc cardio bemelegítésnek (intenzív séta + evezőgép)

PP SQUAT bodyweight  4x30sec

DIVERGING SEATED ROW 18kg    4X10

DIVERGING SEATED ROW 14kg 4x10

DIVERGING LATPULLDOWN 18kg 4x10

CONVERGING CHEST PRESS 18kg 4x10

CONVERGING SHOULDER PRESS 18kg 4x10

PP PLANK bodyweight 4x30sec

Az edzés végén 10 perc cardio (intenzív séta)

 

Mai menü:

Reggeli 2 tojás + banán (omlett)

Tízórai: protein shake

Ebéd: Szaffi fitt tészta, csökkentett szénhidrát tartalommal, bacon, brokkoli, cukkini, spenótlevél, gomba, piros pesto, kevés sajt.

Vacsira ugyan ez lesz, és az utolsó étkezés imét túró peanutbutter-el.

Nasi: marék mandula

2018.10.05

2. nap

Ma dolgoztam, ami azt jelenti, hogy reggel 7-kor kezdek és este 10-kor fejezem be a munkát. Ilyenkor sajnos se időm se energiám nincs edzeni. Viszont a diétát tartani kell, így a mai napon ezeket ettem:

Reggeli: 3 rice cake peanutbutter-el

Tízórai: csirke salátával

Ebéd: Csirke, rizs, brokkoli, zöldbab, spárga, bébikukorica

Vacsora: csirkemell salátával

Utolsó étkezés: túró peanutbutter-el

Nasi: 2 alma, maréknyi olajos magvak (mandula, kesudio, brazil dio)

2018.10.04

Az új kihívás

A mai nappal megtettem az új célom eléréséhez az első lépést. A célom, hogy leadjak pár kilót (8 kg) ami nem sok, de izmosodni, formálódni is szeretnék, és rendszeressé tenni a mozgást az életemben. Tavaly kezdtem el gymbe járni és elég jól karban tartottam magam, lefogytam 10 kilót. Viszont a nyáron elég sok magánéleti gondom volt és hanyagoltam a mozgást, nem figyeltem oda, hogy mit eszek és visszakúsztak a kilók.

Most annyira komolyan veszem, hogy személyi edzőt fogadtam, aki egy kicsit rúgdos, hogy csináljam a dolgokat és segít beállítani a táplálkozást is.

Szóval az első nap a gymben:

20 perc kardio bemelegítésnek, majd utána a PT-vel kezdődött az edzés:

PP SQUAT bodyweight 4x30sec 

HAMSTERING SEATED ROW 14kg 4X10

DIVERGING SEATED ROW 14kg 4x10

DIVERGING LATPULLDOWN 18kg 4x10

CONVERGING CHEST PRESS 18kg 4x10

CONVERGING SHOULDER PRESS 18kg 4x10

PP PLANK bodyweight 4x30sec

 

Az edzés végén még volt 10 perc cardio levezetésnek.

 

Amit ettem ma:

Reggeli: porridge

Ebéd: csirkemell, rizs, broccoli, zöldbab, spárga, bébikukorica

Vacsora: csirkemell, rizs, broccoli, zöldbab, spárga, bébikukorica

+ protein shake